Raiteilla -hanke käynnistyy

Kouvolan Raiteilla -hankkeessa on aloittanut kaksi uutta työntekijää, Sonja Kujala ja Terhi Kansikas. Hankkeeseen löytyi tilat Kouvolan keskustasta kauppakeskus Hansan vierestä (keskikatu 6 lh 5 45100 Kouvola). Lisätietoja voit kysellä työntekijöiltämme. Sonjan tavoitat numerosta 044-741 3922 tai sonja.kujala@ks-sininauha.fi ja Terhin numerosta 044-741 3351 tai terhi.kansikas@ks-sininauha.fi

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille! Olemme joulunvietossa 24.12.-2.1. joten toimipisteemme ovat suljettuna viikon ajan.

Syyskokous

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous torstaina 16.12.2021 klo 14 Sinisatamassa. Käsitellään 11§:n asiat. Jäsenet tervetuloa!

Asunnottomien Yö Kotkassa

Järjestämme Kotkassa asunnottomien yö -tapahtuman 17.10.2021 sunnuntaina klo 16-19 yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Tapahtumapaikka on Kotkan tori. Tapahtumassa on tarjolla syötävää ja vaatteiden jakoa, puheita ja muita esiintyjiä.

Asunnottomien yö Haminassa

Järjestämme Haminassa Asunnottomien yö -tapahtuman 18.10. maanantaina yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Tapahtumapaikka on Trykinin puisto Raatihuoneen lähellä klo 16-19. Tästä linkistä näet tapahtuman esitteen.

Vuoden 2021 SiniSanomat julkaistu

SiniSanomiin on koottu terveisiä ja kuulumisia menneeltä vuodelta. Voit avata lehden omasta linkistään tai hakea työntekijöiltä paperisen lehden.

Kotka/Hamina Tiltti-toiminnan esittely verkkotilaisuudessa

Tervetuloa linjoille kuulemaan, mistä Tiltti-toiminnassa on kyse! Ammattilaisillesuunnatussa verkkotilaisuudessa esitellään rahapelaajille kohdistettua, matalankynnyksen neuvonta- ja tukipiste Tiltin käynnistämistä Kotkassa ja Haminassa. Tieto- jatukipiste Tiltti on toiminut jo 10 vuotta Helsingissä Peliklinikan yhteydessä ja tavoittaalähes 200 ensikävijää vuodessa. Yhteispelillä!-hankkeen myötä tuomme hyväksihavaitun toimintamuodon myös Kotkaan ja Haminaan yhteistyössä Kaakkois-SuomenSininauha ry:n kanssa. Verkkotilaisuudessa esitellään Kotkassa ja Haminassa…

Joulukortti Sinulle

Kiitämme kuluneesta vuodesta. Toivotamme ystäville ja yhteistyökumppaneille kaikkea hyvää uutena vuotena 2021. Rauhallista joulunaikaa kaikille!

Tiedote 7.6.2021

Päiväkeskukset ovat avanneet ovensa toukokuun alussa koronaohjeistukset huomioiden. Aukioloajoissa on muutoksia, joten tarkista ne toimispisteistä. Kotikoodin työntekijät auttavat asiakkaita etänä ja sovituissa tapauksissa myös henkilökohtaisesti.